Nilüfer Belediyesi Bizim Ev Engelliler Sosyal Destek Merkezi katılımcılarının hazırladığı “Bizim Sergi” Halk Evi’nde açıldı. Geliri ihtiyaç sahiplerine aktarılacak sergi, 15 Mayıs tarihine kadar gezilebilecek.
Nilüfer Belediyesi, 10-16 Mayıs Engelliler Haftası’na özel çeşitli etkinlikler düzenliyor. Bu kapsamda Bizim Ev bünyesindeki atölyelerde üretilen el emeği göz nuru eserler ‘Bizim Sergi’ kapsamında izlenime sunuldu. Serginin açılışında Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir ve eşi Nuray Özdemir, Nilüfer Belediye Başkan Yardımcıları Bizim Ev katılımcıları ve aileleri yer aldı.
Engelleri, farklılıkları bir eksiklik olarak görmediklerinin altını çizen Başkan Şadi Özdemir, “Asıl mesele, her bireye içindeki potansiyeli ortaya çıkarma fırsatı sunabilmek. Çünkü biliyoruz ki fırsat eşitliği sağlandığında, dayanışma büyüdüğünde aşılamayacak engel yoktur” diye konuştu.
GELİRİ İHTİYAÇ SAHİPLERİNE
Açılışın ardından resim, seramik, keçe, makrome, geri dönüşüm, akrilik ve dekoratif aksesuar ürünlerinden oluşan sergi katılımcılar tarafından gezildi. Sergi, 15 Mayıs tarihine kadar Halk Evi’nde açık kalacak.